Vastuullisuus ja siihen liittyvät asiat eivät ole pelkästään suurten yritysten velvollisuus. Kestävämmän huomisen takaamiseksi tarvitaan myös meidän pienempien yritysten...
Lue lisää13.10.2022
Viime kuukausina Pääkkösellä asioidessa olet varmasti kohdannut iloisen Mantisan! Hän on ollut vahvistamassa asiakaspalveluamme sekä samalla helpottanut myös Emman työtaakkaa kiireaikoina.
Mantisan työtehtäviin on kuulunut mm. tilausten vastaanottamista, käsittelyä ja keräämistä, puhelimeen ja sähköpostiin vastaamista, välillä myös ruuvien pussittamista ja tietenkin työkavereiden viihdyttämistä! Mantisa on sulautunut erikoisen tiiviiseen porukkaamme paremmin kuin hyvin.
“Meillä pärjää pitkälle rennolla ja avoimella asenteella. Ja jos vähän kestää kuunnella iskävitsejä, niin aina parempi. Myös näiden kriteerien valossa Mantisa on pärjännyt loistavasti.”, toteaa Mantisan perehdyttänyt Emma.
Pääkkösellä henkilöstön vaihtuvuus on vähäistä ja ihmiset tuntevat toisensa hyvin. Tämä voi olla uusille työntekijöille joskus jännittävä paikka astua mukaan porukkaan.
“Pyrimme tekemään alusta asti aina selväksi, että ei ole väliä oletko ollut talossa 20 vuotta vai 2 kuukautta, me ollaan tiimi!”, kuvailee Emma.
Mantisalta löytyy monipuolinen ja vahva asiakaspalvelutausta, joka on ehdoton etu tässä työssä menestymiseen. Uutena asiana hänelle tuli perheyrityksessä työskentely, joka on iloksemme yllättänyt vain positiivisesti.
”Olen huomannut, että täällä työntekijöistä pidetään eri tavoin kiinni, kuin muualla. On ollut hienoa huomata, että Pääkkösellä puhalletaan yhteen hiileen ja myös ulkopuoliset (tässä tapauksessa minut) otetaan avosylin vastaan.”, kertoo Mantisa.
Mantisa opiskelee tällä hetkellä kolmatta vuotta kansainvälistä kauppaa LAB-ammattikorkeakoulussa. Opiskeluiden ja töiden lisäksi hän tykkää viettää paljon aikaa koiransa Kaislan kanssa sekä kuunnella podcasteja ja lukea erilaisia kirjoja.
Asiakaspalvelijan työ Pääkkösellä on tuonut lisää arvokasta kokemusta skarpille naiselle. Perheyrityksessä työskentelyn lisäksi myös toimiala tuli uutena opeteltavana asiana, joka onkin pistänyt pänttäämään peltisanastoa työn ohessa.
”Tietenkin virheitä tulee, kun on paljon uutta opittavaa. Ihan vain alan termien opettelussa on mennyt aikaa. Nautin kuitenkin siitä, että opin täällä jotain uutta joka päivä!”, kertoo Mantisa.
“Tämä työ sopii persoonalle, joka on valmis ja halukas oppimaan uutta. Eikä saa olla myöskään liian ankara itselleen, jos ei jokaista poikkeuksen poikkeusta muista heti ensimmäisen viikon jälkeen. Sillä kyllä niitä virheitä sattuu meille kaikille, vaikka kuinka erinomaisia ollaankin.”, täydentää Emma.
Pienessä yrityksessä korostuu hyvien rekryjen merkitys. Olemmekin iloisia siitä, että meidän lisäksi myös Mantisa on ollut tyytyväinen asiakaspalvelijan työhönsä Pääkkösellä.
”Parasta tässä työssä on monipuoliset työtehtävät, vaihtelevat päivät, uuden oppiminen, TOIMISTOAJAT ja tietenkin mukavat ja auttavaiset työkaverit sekä asiakkaat”, tiivistää Mantisa.
Kiitos vielä Mantisa, että teet aina parhaasi sekä jaksat viihdyttää meitä olemuksellasi!
Vastuullisuus ja siihen liittyvät asiat eivät ole pelkästään suurten yritysten velvollisuus. Kestävämmän huomisen takaamiseksi tarvitaan myös meidän pienempien yritysten...
Lue lisääYksi parhaista asioista työssämme on se, että pääsemme työskentelemään alan parhaiden ammattilaisten kanssa. Meiltä kannattaa siis reippaasti kysyä, jos...
Lue lisääPeltitöissä voit säästää monessa asiassa. Niin ajassa, rahassa, materiaaleissa kuin hermoissa. Tässä sinulle viisi ilmaista vinkkiä siihen, mihin kannattaa...
Lue lisää